Stor eller liten cola?

Dagarna rullar på och det finns ofantligt mycket att berätta.
För att delge er höjdpunkterna i ord&bild väljer vi föjlande:

Mer Shopping! (Mamma det är lugnt, jag har bara köpt tre fem par skor hittills).
 

LA Ink med Kat Von D.



Pannkaksfrossa på ”The Griddle”.
Uppskattningsvis en mängd mjölmjölk på 2 kg! (var).

Vanligt förekommet är en DoggyBag från stället, uppskattningsvis på 1.9 kg (var).


SupperClub Vogue med EC Twins som DJ. LAs nattliv har alltså upplevts med fina Sofi, och Sarahs pass har levt farligt i Emmas händer.
    

HOOTERS. Håll i hatten grabbar, vi har blivit serverade av rullande hotpants. Långa, blonda, tighta, opererade… Maten var också god, för er som är intresserade av det.


Det var allt för denna gång.
Just det, en förvirrning här borta: varför får man alltid en stor cola när man beställer en liten? Vi överväger att beställa en stor för att kanske få uppleva skillnaden…


Kommentarer
Postat av: Pappsingen

Hallå brudar, det är lugnt med skorna Sarah, vi har haft vårröjning av övriga familjens kollektion så du har en hel hylla till utöver dina tidigare 4!!Small finns inte i USA där är allt stort!!

Kram från mig å vi längtas efter er!

2011-05-10 @ 08:00:03
Postat av: Mamma

Jaha, när ni kommer hem blir det sallad med vatten för eran del! Ha, ha bara skämta. Inte undra på att många är feta där borta.

Ha en fortsatt underbar resa.

Stora kramar från Mamma

2011-05-10 @ 09:07:58
Postat av: Cissi

Haha, du behöver inte vara orolig Kaj, vi har en hel vind hon kan fylla om det skulle bli platsbrist hos er :) Varje gång jag ser er skriva blir jag bara mer och mer avundsjuk på er, tur att solen tittar fram idag i alla fall. Ser firade jag vädret med en glass tidigare, bara för att göra vardagen lite annorlunda och mer rolig :p Njut av tiden ni har kvar, för sen har ni ju bara en underbar sommar framför er när ni kommer hem! ;) KRAM ♥

2011-05-10 @ 17:46:50
Postat av: Juicephine

Ser lovely ut! och så kul att ni har träffat min kära Soffipropp:)

2011-05-11 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0